onsdag 26 september 2012

söndagsmys och födelsedagsmåndag.

De flesta som har bott utomlands någon gång har förmodligen börjat uppskatta en del småsaker sen, sådant som man aldrig skulle lagt nån vikt vid annars. Jag känner mig till exempel lite överdrivet nöjd varje gång jag äter filmjölk till frukost. Och så uppskattar jag att hänga i soffan en hel söndag - med svensk TV, "svensk" pizza och Estrella-chips med dipp gjord på gräddfil, precis som det ska vara ;) Detta är också vad jag har ägnat mig åt under de senaste två söndagarna. I måndags däremot sprang jag runt runt runt på stan och på kvällen firade vi bästa Jenny, som fyllde 25, på Koh Phangan med middag och vin. Väldigt trevligt ställe det där.

Jag tog inga bilder så den här från vårt förra besök får duga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar